המסע של היהודים האיראנים לקברו של רבי נחמן מברסלב

    דוד לזר No Comments on המסע של היהודים האיראנים לקברו של רבי נחמן מברסלב
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת התעופה האיראנית Mahan Air תחל להפעיל בעוד כחודש 2 טיסות סדירות ישירות לקייב, דבר שיקל על הנוסעים מאיראן לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן, כך פרסם הבוקר אתר 'אומן שלום'.

    על פי האתר, גם קבוצות של יהודים המתגוררים באיראן מגיעות להתפלל ולפקוד את ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, בכל ימות השנה ובפרט בראש השנה.

    "20 יהודים מאיראן נוטלים חלק ומשתתפים מדי שנה בקיבוץ הקדוש בראש השנה סמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן, אותם שגרירים מפיצים את האור של רבינו ברפובליקה האסלאמית של איראן, ובזכותם זוכים עוד יהודים להגיע מאיראן לאומן", נכתב באתר.

    עוד נכתב כי "בין הגולשים הרבים באתר 'אומן שלום' נרשמים מדי יום גולשים קבועים מאיראן, המתעניינים מהנעשה בעולמם של חסידי ברסלב. לפני כחודש ימים הגיעו לראשונה בחייהם לאומן קבוצה של יהודים מאיראן. הקבוצה, שמעולם לא ביקרה באומן, סיפרה כי נעזרו במידע המתפרסם באתר 'אומן שלום' דבר שהנגיש אותם בקלות להתמצאות באזור ולשירותי הלינה והאירוח באומן".

    "אותם יהודים הטסים מאיראן ומגיעים לאומן צריכים לעבור משא מפרך ומתיש בין כמה מדינות שונות, שמסתיים בנחיתה בקייב. היום מגיעה הבשורה הטובה עבור אותם יהודים המתגוררים באיראן ומבקשים להגיע לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן – חברת התעופה האיראנית Mahan Air תחל להפעיל בעוד כחודש 2 טיסות סדירות ישירות לקייב. החברה מדווחת כי הטיסה הראשונה מתוכננת ל 14 בפברואר וכי היא תתבצע באמצעות טיסות סדירות בימי שלישי ובימי ראשון", נכתב.



    0 תגובות